به انگشت نخی خواهم بست
اینجا جای حرفای یه دیوانه است! یه دیوانه که در تنهایی خودش گرفتار شده و دچار تب و هذیانه! این وبلاگ فقط یه محله برای نوشتن چیزایی که جای دیگه ای برای نگه داشتنشون نداشتم! من اینجا حرفامو میخوام بذارم، حرفای دلمو، حرفایی که گوشی برای شنیدنشون وجود نداره! حرفای یه دل دیوونه و شیدا! اگه تو هم دیوونه ای بیا تو! وگرنه اینجا وقتتو تلف نکن! عاقل من!

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 100
بازدید دیروز : 188
بازدید هفته : 1017
بازدید ماه : 990
بازدید کل : 25731
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



دریافت همین آهنگ
به انگشت نخی خواهم بست

و به انگشت نخی خواهم بست

تافراموش،نگرددفردا

زندگی شیرین است،زندگی باید کرد

گرچه دیراست ولی

کاسه ای آب به پشت سرلبخند بریزم،شاید

به سلامت ز سفر برگردد

بذر امید بکارم،در دل

لحظه را دریابم

من به بازار محبت بروم فردا صبح

مهربانی خودم،عرضه کنم

یک بغل عشق از آنجا بخرم

یاد من باشد فردا حتما

به سلامی،دل همسایه ی خود شاد کنم

بگذرم از سر تقصیر رفیق،بنشینم دم در

چشم بر کوچه بدوزم باشوق

تا که شاید برسد همسفری،ببرد این دل ما را با خود

و بدانم دیگر قهر هم چیز بدیست

یاد من باشد فردا حتما

باور این را بکنم،که دگر فرصت نیست

و بدانم که اگر دیر کنم،مهلتی نیست مرا

وبدانم که شبی خواهم رفت

وشبی هست،که نیست،در پس آن فردایی....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: شعر، ،
:: برچسب‌ها: زندگی شیرین, بازار محبت, کاسه آب, شیرین بانو, مهلت, فرصت, یاد من باشد, یاد من, شبی هست, همسفر, تقصیر رفیق, دل همسایه, به انگشت نخی, زندگی باید کرد, دیر است, ,
نویسنده : شیرین بانو